    From: JaMyszka <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie ma zarzutów o dziecko na lotnisku
    Date: Sun, 5 Aug 2012 04:08:19 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 12:33:31 UTC+2 użytkownik Aha.... napisał:
    > W dniu 2012-08-01 11:55, JaMyszka pisze:
    > [...]
    > A pomyslalas ze znajkomymy pewnie tak debilnymi jak i ty ze paszport to
    > tylko kawalek papieru i to urzednicy sa winni utrudniania zycia ludziom ?

    Miałam nie odpowiadać na Twój wpis, bo nie należę do osób, które gdy na nich plują,
    mówią, że deszcz pada.
    Ale wrodzona cecha boska nakazuje mi dać Ci szansę.
    Otóż jest mi wszystko jedno, jaki masz powód pisania na tej grupie. Wszak
    każdy z nas realizuje tu jakieś swoje własne cele. Ale wiem, że jeśli nie
    zmienisz formy swoich wypowiedzi, to nie osiągniesz celu, jaki sobie
    wyznaczyłeś.
    Bo obrażanie interlokutorów skutkuje tym, że się jest ignorowanym.
    A deprecjonowanie czyichś wypowiedzi świadczy o własnym kompleksie.
    Owszem, nie uważam się za mądrą, ale też przedstawiam swoje myśli w sposób
    mówiący, że coś tam wiem. Wiem np. o zasadach interpunkcji, jak i używania
    wielkich liter. No i staram się, by moja wypowiedź wyglądała na przemyślaną,
    a nie była tylko odzwierciedleniem tego co mi ślina na język przyniesie -
    no, wiesz... literówki... ogonki...

    A wracając do Twojej myśli...
    Prawda to, że paszport to kawałek papieru. Ale czyż od wieków z takim papierem
    nie wjeżdżało się na teren obcego państwa? Miało i ma to powody związane z
    bezpieczeństwem danego państwa. Przecież Ty też lubisz wiedzieć, kto wchodzi
    do Twego mieszkania. A że i dzieci winny mieć taki paszport? No cóż! To ludzie
    ludziom zgotowali ten los:( Gdyby nie te porwania dzieci np. w byłych
    małżeństwach z obcokrajowcem.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM