eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti. › Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę
    rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
    Date: Sat, 28 Jul 2018 22:06:02 GMT

    On 2018-07-28, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    la-latajacego-potwora-spaghetti

    > Niespecjalnie wierzę że to "zwykła" religia. Wierzę że (takie)
    > wpierdalanie się państwa w ocenianie czy dana religia "zasługuje na
    > rejestracje" da więcej złego niż dobrego. Państwo (i NSA) uważa inaczej.
    > Gdzieś (niestety) trzeba wyznaczyć granicę. Niech se państwa utrzymuje
    > tą granicę "przyklepaną przez NSA" bez cienia mojej pomocy i wsparcia.

    No ale ta ocena szła klarownie podług linii uprawdopodobnienie wiary i
    nie jest to chyba złe kryterium bo jak widać nikt w tym wątku nie ma z
    tym problemu. Nie wiem czy to miało coś wspólnego z jakimś
    zasługiwaniem. Biegli ocenili, że goście sobie jaja robią, a nie tam
    wierzą a sąd to przyklepał, i tyle.

    --
    Marcin