eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti. › Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie ma wolności religijnej w Polsce: NSA przyklepał odmowę
    rejestracji Polskiego Kościoła Latającego Potwora Spaghetti.
    Date: Sat, 28 Jul 2018 19:07:53 +0200 (CEST)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    la-latajacego-potwora-spaghetti

    > Wierzysz, że to religia?

    Niespecjalnie wierzę że to "zwykła" religia. Wierzę że (takie)
    wpierdalanie się państwa w ocenianie czy dana religia "zasługuje na
    rejestracje" da więcej złego niż dobrego. Państwo (i NSA) uważa inaczej.
    Gdzieś (niestety) trzeba wyznaczyć granicę. Niech se państwa utrzymuje
    tą granicę "przyklepaną przez NSA" bez cienia mojej pomocy i wsparcia.

    --
    A. Filip