  • 1. Data: 2002-09-17 19:49:59
    Temat: Nie chcą wydać świadectwa ukończenia klasy
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Jest taka szkoła w Polsce, która nie chce wydać świadectwa ukończenia klasy
    z powodu nieopłacenia składki na Komitet Rodzicielski. Z tego co mi wiadomo,
    składka jest datkiem dobrowolnym, a działania dyrekcji szkoły w tym
    względzie mijają się co najmniej z prawem.
    Jak radzicie? W jaki sposób uzyskać (odzyskać) ten dokument? Oczywiście
    chodzi mi o taki sposób, żeby uczeń nie był w oczach dyrekcji
    rewolucjonistą.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 2. Data: 2002-09-17 20:01:42
    Temat: Re: Nie chcą wydać świadectwa ukończenia klasy
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:am815a$d6e$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Jak radzicie? W jaki sposób uzyskać (odzyskać) ten dokument? Oczywiście
    > chodzi mi o taki sposób, żeby uczeń nie był w oczach dyrekcji

    Nie odbierac.
    Chyba ze to swiadectwo z ostatniej klasy.

    Karol

  • 3. Data: 2002-09-17 21:05:54
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Pearl napisa_(a):
    > Jak radzicie? W jaki sposób uzyskać (odzyskać) ten dokument? Oczywiście
    > chodzi mi o taki sposób, żeby uczeń nie był w oczach dyrekcji
    > rewolucjonistą.

    Jeśli to świadectwo jest Ci niezbędne (i jest sens zaczynać o nie
    walkę) możesz poskarżyć się w kuratorium.

    KG

  • 4. Data: 2002-09-18 09:59:21
    Od: "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak radzicie? W jaki sposób uzyskać (odzyskać) ten dokument? Oczywiście
    > chodzi mi o taki sposób, żeby uczeń nie był w oczach dyrekcji

    niestety bez stania sie takim wlasnie "rewolucjonista" nic nie da sie
    zdzialac z "cialem pedagogicznym".
    sam przechodzilem to upokarzanie...
    moze cos da oficjalne pismo do dyrekcji/kuratorium z prosba o pisemne
    uzasanienie odmowy.
    skarzyc, skarzyc, i jeszcze raz skarzyc, robic szum, pisac do gazet!!!

    choc jesli nie jest to swiadectwo z ostatniej klasy to jak juz ktos poradzil
    nie warto...
    lepiej pojsc z dzieciakiem na lody i sie nie przejmowac.

  • 5. Data: 2002-09-18 12:52:06
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Pearl" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Jak radzicie? W jaki sposób uzyskać (odzyskać) ten dokument? Oczywiście
    > chodzi mi o taki sposób, żeby uczeń nie był w oczach dyrekcji

    Szkoly robia co moga by ustrzec sie od takich precedensow.
    Ja bylem w kuratorium i przynioslem dyrektorowi do szkoly pismo
    przyupominajace o tym,
    ze to bezprawne, bo szkola ma OBOWIAZEK wydac swiadectwo...

    Dyrektor bardzo poprosil o napisanie podania.... ulitowalem sie nad nim i
    napisalem...

    Boguslaw