    From: ps <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie chcą mi zainstalować kablówki.. :)
    Date: Tue, 14 Nov 2006 11:12:51 +0100

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Czy to przypadkiem nie jest odpowiedź na Twoje pytanie?

    No właśnie nie wiem, bo po pierwsze ja lokatorów nie mam, tylko
    najemców, ale może to jest to samo.
    Druga sprawa - chciałem załatwić to tak, że zapłacę z góry za np. rok
    czasu. Nie chcą się zgodzić - czemu? Przecież wiarygodność moja
    płatnicza wtedy jest stuprocentowa?
    I trzecia sprawa - czy mogą ode mnie żądać spłaty zadłużenia? Bo jeśli
    tak, to na jakiej podstawie? Pan na infolinii odpowiedział mi, że nie
    wystawią mi żadnego dokumentu nakazującego zapłatę zadłużenia, bo ja nie
    mam u nich zadłużenia. Ale muszę uregulować zadłużenie na lokalu.. bez
    sensu to wszystko.