  • Data: 2003-10-24 16:15:12
    Temat: Re: Neostrada i kary - pyt. z ciekawości
    Od: "Tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bnbij4$4ja$1@korweta.task.gda.pl...
    > Zrobiłem to trochę w sposób niekontrolowany, fakt, bo mi niejaki Leszek z
    KF
    > bokiem gdzieś wychodzi.
    > Ale on cienias tego nie wie że jest w KF i bije pianę.

    Zresztą trafił już do niejednego KF, bo w każdej dyskusji obraża bez powodów
    przeciwnika i imputuje mu to czego nigdy nie napisał :)
    Jeszcze się nie zdażyło aby komuś odpowiedział na pytanie wprost, tylkoinnm
    pytaniem na inny temat, albo z przezwiskami.
    Dlatego wielu ma go w KF.
    Zaglądnąłem tu na parę dni bo miałem konkretny problem. I za parę dni
    pl.soc.prawo zniknie z mojej subskrypcji do czasu jakiegoś następnego
    problemu. A ta łajza Leszek łązi za mną wszędzie i rozsiewa głupoty,
    czerpiąc z tego jakąś dziką satysfakcję.

    Tarnus