eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Date: Fri, 08 Apr 2011 09:04:30 +0200

    W dniu 08.04.2011 08:16, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Ale tu nie ma równania, ani w górę ani w dół, jest tylko bzdurne
    > wymaganie zrobienia czegoś w konkretnym narzędziu, co w 99% na tym
    > poziomie nauczania nie ma uzasadnienia.

    A nie, tego nie ustaliliśmy, bo Pieniacz zniknął. Więc roboczo w dalszej
    dyskusji przyjęliśmy oczywiście sensowność takiego działania dla poziomu
    nauczania. Jeżeli jest to nieuzasadnione niczym, to owszem, nie ma o
    czym dyskutować i całość sprawy się zamyka.

    Ja dyskutuję sytuację, gdy jest uzasadnione i rezygnacja ciągnie poziom
    w dół.
    Bo jeśli jest to tylko fanaberia uczyciela, to oczywiście nie ma sprawy.

    > W zasadzie tak powinno w tym przypadku być, bo zabezpieczenia prokom
    > zrobił idiotyczne, tzn poprzez nieujawnianie specyfikacji dokumentu i
    > połączenia.

    Protokół jest znany, specyfikacje dokumentów były znane od zawsze i
    udokumentowane przez ZUS.

    > Jest to zazwyczaj upierdliwe, bo np kupując program do
    > obsługi finansów firmy, moduł podobny do płacznika mógłby być jako dodatek.

    Ale nie jest, bo żaden z producentów nie chce zaryzykować ani nie chce
    ponosić tych nakładów.

    Nie ma to jednak żadnego związku z moim przykładem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek