eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    From: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 28 Mar 2011 19:43:00 +0200

    begin o nicku Swierszcz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Szkola nic nie udostepnia. Jest to jakis tam projekt, nie zwiazany z
    > praca na lekcji w MS WORD.
    > Przejde sie jutro do dyrektora, sprobuje to wyjasnic.
    Wydaje mi się, że problem wynika, jak kilka razy wcześniej, z niechęci
    obydwu stron do kompromisu. Uczeń powinien umieć zapisać w formacie worda
    (OO to umożliwia), albo nawet oddać wyeksportowanego pdfa, jeśli chodzi
    głownie o zawartość, a nie możliwość edycji, a nauczyciel zapewne jest
    kretynem, który nie potrafił formatu OO otworzyć, a nie chciał się
    przyznać, że nie umie.
    Problemu mogłoby nie być, gdyby zwyczajnie ludzie choć spróbowali się
    porozumieć. Nie załatwią tego żadne prawa, żadne przepisy, bo zawsze znajdą
    się idioci, którzy kolejną lukę w przepisach wykorzystają do awantury.
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.