    From: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Date: Fri, 07 May 2004 11:18:46 +0200

    Użytkownik -addy- napisał:

    > Weź mi powiedz, dlaczego Ty wszystko sprowadzasz do podrywania dup?
    > Naprawdę, tylko w takim zakresie postrzegasz życie?
    > Przykro mi, naprawdę.

    dobra zejdzmy z dup. Wyobraz sobie sytuacje czysto socjologiczną. Chcesz
    poznać jakies towarzystwo, wychodzisz od komputera i masz szczęscie bo
    jest jakaś impreza robiona przez starych znajomych z czasów szkoły. Na
    imprezie jest dużo ludzi. Zarówno kobiety i mężczyzni. Ludzie przy piwku
    gadają o filmach, książkach, co ostatnio sie dzieje w ich życiu,
    słuchają muzyki z radia żeby pogodzić gusta muzyczne. Tematów jest jak
    rzeka...
    wyskakujesz z tematem c++ ?

    > Kto mówił o pracy informatyka? Mowa była o dowolnej pracy, gdzie trzeba na
    > bieżąco poszerzać swoją wiedzę. Ale jak rozumiem, jesteś ponad to.
    > I dobrze, rowy też musi ktoś kopać.

    Skoro mam gdzieś c++ nie znaczy że nie czytam lektur fachowych którymi
    mógłbym sie pochwalić pracodawcy gdybym szukał pracy. Tylko że mogłaby
    być to książka geograifczna, historyczna, psychologiczna, socjologiczna.

    > Poza tym jak Ty chcesz ją prowadzić bez wiedzy o ekonomii, marketingu,
    > finansach? Bez wiedzy, którą znajdziesz w tych przebrzydłych książkach
    > fachowych, których Ty nie tykasz nawet długim kijem?

    tego nie powiedzialem. mam pojęcie jak utrzymać interes przy życiu - mam
    rodzeństwo i wcale nie musiałbym otrzymać firmy

    > Ja też znam takiego jednego licealistę, oszołom i smarkacz, uważa, że nie
    > musi nic wiedzieć i na niczym się znać, bo dostanie od tatusia firmę. Ludzi,
    > którzy mają jakieś zainteresowania i pasje, którzy starają się je rozwijac,
    > uważa za oszołomów, a sam nie dostrzega, że patrzy na świat przez pryzmat
    > swojego fiuta.

    słuchaj przekręcasz moje słowa i nie czytasz ze zrozumieniem. Jezeli
    ktos sie interesuje programowaniem niech to rozwija tylko ze mowie ze
    śmieszy mnie rozmawianie o tresci książek nt c++

    > Dokładnie. Laski lecą na pieniążki tatusia, a jemu się wtedy wydaje jaki to
    > on nie jest wspaniały, bo przeczytał parę lektur i nauczył się na pamięć
    > dwóch cytatów.

    poprostu mi zazdroscisz i gadasz głupoty. Myslisz ze jezeli ktos ma
    firme to ma Bóg wie ile pieniędzy. Skoro jestes takim znawcą to chyba
    powinieneś wiedzieć ze trzeba opłacic ZUS, inne koszta związane z firmą,
    opłacic mieszkanie, prąd, gaz, wode... itd

    Tylko nie daj boże, żeby tatusia zabrakło, bo wtedy firma
    > padnie, pieniążki się skończą, a laski uciekną. Wtedy to już tylko opieka
    > społeczna zostanie, bo nikt nie zatrudni pajaca, który nic nie umie.

    Sam jesteś pajacem
    --
    Janek Bohatyrowicz