    From: a...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie prawa własności przez sąd?!
    Date: 16 Jun 2006 03:42:21 -0700

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > W sumie, bez wglądu w dokumenty nic nie można powiedzieć. Zwłaszcza, że
    > jest duża szansa, że podział nie wygląda tak jak Ty to opisujesz:
    > "kobieta ma na wyłączność parter i pierwsze piętro (razem z siostrą) a
    > drugie piętro we wspólnocie z mężem". Mogę sobie coś takiego wyobrazić,
    > ale spowodowanie takiego stanu wymagałoby straszliwej gimnastyki. Raczej
    > podział pięter o którym piszesz wynikł z ustnej umowy współwłaścicieli a
    > nie z przeprowadzonego podziału nieruchomości.
    >
    > --
    > Przemysław Płaskowicki
> [...]

    Witam idziękuję za odpowiedź
    Podział dokładnie tak wygląda i wszystko jest przeprowadzone
    notarialnie.
    Chodzi o to jak sąd mógł ustalalić korzystanie z czyjejś
    własności??
    To tak jakby sąd w moim mieszkaniu nakazał mieszkać mojemu
    sąsiadowi a mi określił że będe zajmował jeden pokoj chociaż
    całe mieszkanie w bloku jest moje.
    Najważniejsza kwestia to czy da się jeszcze coś zrobić z tym
    wyrokiem po tak długim okresie??Niewiem jakaś kasacja albo
    unieważnienie ze względu na rażące bledy w postępowaniu??Jest
    jakaś instytucja do której się można zwrócić z tym??Czy to
    porostu jest sytuacja bez wyjścia:(

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.