    From: "wd" <n...@s...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie praw autorskich do programu przez czasopismo
    Date: Mon, 28 Jul 2003 22:17:54 +0200

    > umowa nie precyzuje w jakiej formie program może być rozpowszechniany
    > jednak jeśli jest to freeware, to mogą go zamieścić na płycie bez
    > żadnych konsekwencji

    Nigdzie nie podawałem, że jest to program FREEWARE (bo nie jest i nie był).
    Wysłałem do nich jeszcze dwa programy. Przy jednym z nich napisałem, że jest
    FREEWARE przy drugim, że wersja DEMO, przy tym jednak nie pisałem niczego
    licząc na propozycje ze strony gazety. Liczyłem, że się do mnie odezwą,
    jeśli będą zainteresowani tematem. Ale póżniej dopiero z e-maili
    przesyłanych przez użytkowników dowiedziałem się, że to zamieścili.

    > Czy do pełnej funkcjonalności programu jest potrzebny np jakiś klucz,
    > który można u Ciebie kupić? Czy sprzedajesz ten program? Czy przez to,
    > że gazeta go opublikowała, poniosleś jakiekolwiek straty finansowe?

    Nie sprzedaje tego programu jeszcze, ale miałem taki zamiar. Teraz to już
    nie ma to sensu. Może uda się stworzyć nową wersję, która będzie też ciekawą
    propozycją. Ale teraz tego nie wiem. Straty finansowe to właściwie brak
    możliwości sprzedawania programu. Program został wydany za FREE w ok 100tyś
    egzemplarzy.