    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie korenspondecnji w necie, ublizanie publiczne
    Date: Sat, 01 Nov 2003 15:15:05 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.201.190

    Flashi rzecze:

    > O jezu aleś ty lotny człowiek ...

    Raczej doświadczony w takich sprawach

    > wiesz ze za takie groźby w końcu ktoś zawalczy twoja bronią

    > i pójdziesz za to siedzieć jako człowiek który do tego podżegał

    Jakie groźby i jakie podżeganie !?
    Stwierdziłem tylko fakt, co jest skuteczne, a co - niestety - nie jest.
    Pewna grupie atakujących mnie osób właśnie przez sieć, ma już sprawy toczące się
    od kilku lat i jak możesz bez trudo dojrzeć nic to nie zmieniło.
    Nadal nie poszli po rozum do głowy i nadal mnie atakują notorycznie łamiąc prawo.
    Jak myślisz - ile lat to jeszcze potrwa i ile człowiek może siedzieć spokojnie
    i patrzyć jak na niego nieustannie i publicznie plują wymyślając przeróżne
    kłamstwa, oszczerstwa i kalumnie?
    Nawet święty straciłby cierpliwość i zajebał takich, a ja świętym nie jestem.

    Dlatego też mówię przedmówcy jak jest - pójdzie do prokuratury to musi liczyć
    się na kilka lat "zabawy".
    Jeśli ma cierpliwość - jak ja mam co do niektórych - to się wreszcie doczeka.
    Pytanie czy to tą osobę/ te osoby czegokolwiek nauczy i otrzeźwi?
    Bo mam wrażenie, przeradzające się obecnie w pewność, że nie.
    Po prostu niektórzy ludzie są albo skończonymi debilami, albo samobójcami
    i potem i tak będzie musiał gości(a) zajebać bo będzie dalej atakowany przez te
    same osoby, ale już pod postacią zamaskowanych anonimów.
    Po co więc tracić czas, zamiast sprawę od razu nie załatwić po męsku, jak to się
    robiło przed wojną - kulą w łeb, albo sztyletem w serce ?

    To rozważania - nie podżeganie.

    Jeśli zaś masz inny pomysł albo patent na rozwiązanie takiej sytuacji to proszę
    Cię bardzo - podaj jaki.

    pozdrawiam
    Arek

    --