  • 71. Data: 2005-08-25 14:06:51
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Robert, ja rozumiem różnicę między pedofilem a np.17-latkiem
    spotykającym się z o 2 lata młodszą koleżanką, której jednak do tych
    15-tu jeszcze kilku miesięcy brakuje. Ten chłopak absolutnie nie jest
    pedofilem.
    Natomiast facet, któremu odpowiadasz nawet nie ukrywa, że ma
    zainteresowania pedofilskie, tylko nie jest taki głupi, żeby trzymać w
    domu jakieś poważniejsze dowody przeciwko sobie.
    I tylko dlatego dziwię się, że mu odpowiadasz. Bo właśnie między tą
    sytuacją a różnymi "strona mi przypadkiem wyskoczyła", czy "17-latek się
    zakochał" jest bardzo duża różnica. I wg mnie dziennikarze najwięcej
    szkodzą właśnie wtedy, kiedy ta różnica się zaciera, a nie wtedy, kiedy
    się ją pokazuje.

  • 72. Data: 2005-08-25 14:12:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndgrj2v.9pl.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > A po to, ze mam prawo wiedziec, ze mam w sasiedztwie zbokola, zanim
    > zacznie sie dobierac do mojego dziecka.
    > Po to, ze interesuje mnie zapobieganie, a nie karanie po fakcie.

    czy dostrzegasz roznice pomiedzy czynem zakazanym a pedofilstwem?
    Bo w tym watku glownei mowa o 14,13 latkach.

    P.

  • 73. Data: 2005-08-25 14:14:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndgri97.9pl.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > Nie chodzi o dyktowanie. Wystarczy powiadomic otoczenie delikwenta o jego
    > sklonnosciach.

    a jakie sklonnosci posiada osoba ktora podnieca 14, 13 latka i czym sie
    rozni ona od osoby ktora podnieci
    15 latka

    P.

  • 74. Data: 2005-08-25 14:19:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości news:dekb94$fci$1@news.task.gda.pl...

    > Pytanie czy samo oglądanie jest legalne czy nie.

    Nie jest.

    > Moralna ocena zjawiska to już zupelnia inna sprawa.

    A to już inna grupa. :-)

  • 75. Data: 2005-08-25 14:21:23
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > I ani ty, ani inny moherowy berecik
    Zapamiętam to sobie ;)))
    Zaczynam żałować, że nie przywiozłam sobie oryginału, z Klifów Moheru,
    bo teraz to już przepadło ;)

    A poważnie, to moim zdaniem zacieranie różnic i osłanianie pedofilów do
    niczego dobrego nie prowadzi. Akurat pytający swoich pedofilskich
    skłonności nie ukrywał i wszelkie tłumaczenia, że czasem zdjęcie jest na
    granicy, są w jego wypadku nie na temat.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 76. Data: 2005-08-25 14:23:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:dekj9t$iv2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Natomiast facet, któremu odpowiadasz nawet nie ukrywa, że ma
    > zainteresowania pedofilskie, tylko nie jest taki głupi, żeby trzymać
    > domu jakieś poważniejsze dowody przeciwko sobie.

    A czy bycie pedofilem jest przestępstwem samo w sobie? Nawet
    zakładając, ze masz racje, choć nie bardzo wiem z czego wyciągasz
    takie wnioski.

    > I tylko dlatego dziwię się, że mu odpowiadasz.

    W sumie powinienem go pewnie zabić wg Ciebie :-)

> [...]
    > zakochał" jest bardzo duża różnica. I wg mnie dziennikarze najwięcej
    > szkodzą właśnie wtedy, kiedy ta różnica się zaciera, a nie wtedy,

    To trochę za skomplikowane. Czyli uważasz, że powinniśmy wszystkich
    wokół przekonywać, że to jest przestępstwem, choć przestępstwem nie
    jest?

  • 77. Data: 2005-08-25 14:26:35
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    > ile bys jej przypisala lat? Mnie kreci odrazu uprzedzam, nie czuje sie przy
    > tym pedofilem

    Nie klikam, bo nie o to chodzi.
    Zwróć tylko uwagę, że facet, któremu odpowiadasz nie ukrywa skłonności
    *pedofilskich*. Sam sobie odpowiedz, po co próbujesz zatrzeć różnicę
    między nim a sobą. Bo dla mnie to bez sensu.

  • 78. Data: 2005-08-25 14:29:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > czy dostrzegasz roznice pomiedzy czynem zakazanym a pedofilstwem?

    Dostrzegam. I uwazam, ze otoczenie powinno wiedziec, ze ma do czynienia z
    osoba o podobnych sklonnosciach, zanim dopusci sie czynu zabronionego.

    > Bo w tym watku glownei mowa o 14,13 latkach.

    Wiem, ze mozna sie naciac. Jesli faceta jara mloda, ale jednak _kobieta_,
    IMO sie nie kwalifikuje. Pedofil poluje na _dzieci_.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 79. Data: 2005-08-25 14:29:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a jakie sklonnosci posiada osoba ktora podnieca 14, 13 latka i czym sie
    > rozni ona od osoby ktora podnieci
    > 15 latka

    a tak na marginesie polecam lekture
    art 47 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej

    P.

  • 80. Data: 2005-08-25 14:34:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > *pedofilskich*. Sam sobie odpowiedz, po co próbujesz zatrzeć różnicę
    > między nim a sobą. Bo dla mnie to bez sensu.

    kliknij i powiedz ile ma lat, nie probuje zatrezc roznicy, chce tylko
    pokazac ze absurdem i czesto chamstwem
    jest nazywanie osoby pedofilem na podstawie art 202, cos takiego powinno byc
    scigane z urzedu bo naprawde
    sie niesczzesciem moze skonczyc.

    W przypadku pytajacego to sie z toba zgodze, sam przyznal .

    P.