eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa po gwarancji... Albo niebezpiecznie › Re: Naprawa po gwarancji... Albo niebezpiecznie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa po gwarancji... Albo niebezpiecznie
    Date: Wed, 7 Jun 2006 21:00:19 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <e677og$6nb$1@news.dialog.net.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-13506.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1149706832 6891 87.105.9.194 (7 Jun 2006 19:00:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jun 2006 19:00:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:392920
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:23c4.00000106.44871100@newsgate.onet.pl featur
    <f...@o...eu> pisze:

    > Mam problem, z ktorym nie potrafie sobie sam poradzic, prosze wiec o rade.
    > Kupilem kilka miesiecy samochod marki Fiat Stilo. Nabylem go w komisie
    > przy autoryzowanym serwisie Fiata. Zaplacilem za niego wiecej, niz
    > mialoby to miejsce w innym komisie, lub bezposrednio od wlasciciela.
    > Chcialem jednak miec pewnosc - w koncu przedstawiciel Fiata zapewnil
    > mnie, ze samochod jest w pelni sprawny. Okazalo sie jednak, ze nie jest.
    Nie wiem, czy pomogę, ale opiszę moją historię. Dość często zmieniam auta.
    Ostatnio kupiłem auto z komisu prowadzonego przez autoryzowanego dealera tej
    marki, oferującego równocześnie autoryzowany serwis. Komis przedstawił
    własną ekspertyzę pojazdu (oczywiście na piśmie i z podpisem diagnosty),
    gdzie był podany stan poszczególnych podzespołów. Wszystko OK, dali też
    gwarancję. Mimo to zamówiłem tzw. ścieżkę diagnostyczną na swój koszt
    (~120÷150 zł, nie pamietam, ale nie więcej) w innym serwisie, gdzie auto
    trzepali ponad 2h. Ekspertyza komisowa się w zasadzie potwierdziła, auto
    kupiłem, trochę utargowałem jestem zadowolony.
    I tu moje pytanie - piszesz, że przedstawiciel Fiata "zapewnił, że samochód
    jest w pełni sprawny". Jak to zrobił? Paszczą? Czy masz jakiś dokument?

    --
    Pozdrawiam
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1