  • Data: 2007-11-09 13:48:48
    Temat: Re: Napad - zgłaszać, czy nie?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Spinacz biurowy, PaRaGaS <l...@m...sig>!

    > Jaka procedura w takich wypadkach obowiązuje Policję, jakich rezultatów
    > mógłbym się spodziewać i co najlepiej z tym dalej zrobić?

    Pewnie mnie grupa zakrzyczy, ale zdecydowanie odradzam zgłaszanie.
    Omijaj typów szerokim łukiem, licz tylko na swoje nogi, a nie na
    wymiar "sprawiedliwości". Nie warto. Aresztują ich, spiszą zeznania
    (od ciebie też, może nawet miły pan komisarz powie ci tak jak mi,
    że już go zaczynasz "wkurwiać"), puszczą po 48 albo 72 godzinach i
    zanim sprawa przejdzie z komendy do prokuratury, a z prokuratury do
    sądu, to nie raz z zemsty w mordę dostaniesz. Poza tym jeżeli nie
    masz innego adresu, na który możesz dostawać korespondencję (skrytka
    pocztowa się nie liczy), to mili panowie dostaną dostęp do twojego
    adresu domowego i będą mogli złożyć ci wizytę z kwiatami. Policyjnej
    ochrony nie dostaniesz, sprawa będzie się toczyła przez biurokratyczną
    machinę w kraju miesiącami, a ty przez ten czas nadal będziesz przecież
    wychodził z domu.

    --
    [[:pl:user:gophi]]