    From: sir pawian <p...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namierzył mnie FOTORADAR
    Date: Fri, 06 Dec 2002 09:57:01 +0100

    On Thu, 5 Dec 2002 16:04:33 +0100, "esseirion" <e...@g...pl> wrote:

    (...)
    >Tak, zdj?cie jest jak najbardziej materialnym dowodem twojej winy, bo auto
    >radar i zasady mandatowania opieraja si? w?a?ni na zdj?ciu i na tym kogo na
    >nim widaae, na zachodzie jest tak, ze jak na zdjeciu nie widac danego go?cia
    >to zdjecie jest nie wa?ne. (...)

    czolem, w Holandii tez robia zdjecia od tylu, mysle ze "mandatodawcy"
    nie obchodzi kto jechal samochodem bo zawsze do odpowiedzialnosci moze
    zostac pociagniety wlasciciel auta - to on dostaje mandat poczta z
    pustym polem w ktore moze wpisac osobe ktora sie przyzna do tego
    wykroczenia

    identycznie jest z mandatami za zle parkowanie - dostaje go ten na
    kogo jest zarejestrowane auto, dopiero potem moze "zakapowac"
    winowajce, o ile tamten sie przyzna..

    byc moze z powyzszego powodu auto ne moze byc zarejestrowane na dwoch
    wlascicieli?? (n.p. w Niemczech)

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:p...@b...com