    From: M <m...@z...polsl.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nalot strazy miejskiej a podstawa prawna
    Date: Tue, 8 Apr 2003 19:57:38 +0200

    On Tue, 8 Apr 2003, it was written:

    > ja sie zastanawiam czy straz miejsca wogóle moze wejsc na Twoja posesje.
    > Wydaje mi sie ze takie uprawnienia ma tylko policja.

    W sumie nie o sprawdzenie posesji im chodzilo,
    bo kubel rzuca sie w oczy patrzac z ulicy.
    Chcieli tylko papiery, dostali za ten i poprzedni
    rok, wiec spisali i poszli.

    Ja jednak CHCE SIE DOWIEDZIEC, czy sami
    na to wpadli, czy mieli zgloszenie, czy
    tez jest akcja wiosenna i moja posesja
    zostala wylosowama, lub cos innego.
    Czy mam prawo zadac odpowiedzi na takie pytanie?

    Jesli mam prawo, to ja jakiej podstawie prawnej.