  • Data: 2002-01-25 16:04:29
    Temat: Re: Naklejanie plakatow i ogloszen na slupach
    Od: t...@t...net (Tomasz Nidecki) szukaj wiadomości tego autora

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in
    news:Pine.LNX.4.44.0201251635260.1284-100000@localho
    st:

    > Zauważ że otrzymywanie spamu snailmailowego, w przeciwieństwie do
    > e-maili, nie kosztuje ani grosza ciebie ani kogokolwiek innego poza
    > wysyłającym (no, może listonosz szybciej pójdzie na emeryturę z powodu
    > cięższej torby ;)

    Gwidonie, gdybys przed swoimi drzwiami codziennie znajdowal wysypana
    zawartosc pobliskiego smietnika, tez by Cie to grosza nie kosztowalo ;).
    Ale ile nerwow i czasu przy usuwaniu tego na bok ;). Tak samo jest ze
    spamem snailmailowym - trzeba go sprzatac ze skrzynki, z wycieraczki, itp
    itd :/. To ja juz wole spam emailowy, tu przynajmniej kawalek dobrego softu
    i ma sie prawie spokoj.

    --
    tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
    mailto:t...@t...net http://endemic.tonid.net