    From: "Marta" <M...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Date: Sat, 5 Apr 2008 11:31:02 +0200

    witaj chris,

    pytanie zasadnicze brzmi, czy w ogóle był Ci wtedy dostarczany internet?
    jeśli tak i Ty korzystałeś z netu a dostawca jest w stanie to udowodnić,
    poprzez chociażby wydruk połaczeń z Twojego konta, doszło do zawarcia umowy
    poprzez tzw. czynności konkludentne i kasa provider'owi się należy. chyba,
    że roszczenie się przedawniło, sprawę maswz wygraną, jeśli wniesiesz
    sprzeciw od nakazu zapłaty.
    ale moze znajdziesz jakis dowód wysłania rozwiązania umowy? np. zapis pliku
    na kompie i po dacie dojdziesz kiedy wysłałeś to rozwiązanie. mam nadzieję,
    że przynajmniej poleconym. wtedy możesz pójśc na pocztę, ładnie się
    usmiechając do Pani z okienka i poprosić o potwierdzenie nadania :-) może
    łaskawie ci ktoś pomoże.
    a jeśli to nie da żadnego efektu, spróbuj pogadać z dostawcą usługi i
    zawrzeć z nim ugodę pozasądową. może spuści Ci odsetki i koszty prawnika :-)
    powodzenia,
    M.

    Użytkownik "chris" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    Witam

    Dostałem nakaz zapłaty jak w temacie. Chodzi o zaległe płatności za
    internet. Rozwiązałem umowę wysyłając wypowiedzenie ale podobno nie
    doszła. Ja nie mam żadnego potwierdzenia. Czy mam jakiekolwiek szanse
    w sądzie ? Dodam, że w tym okresie nie otrzymywałem faktur ani żadnych
    upomnień. Umowa liczy 2 strony ale pierwsza strona nie jest parafowana
    przeze mnie. Czy można podważyć taką umowę? W umowie nie ma także w
    ogoóle polskich liter - tzn tam gdzie powinny być są spacje i trzeba
    sie naprawde natrudzić żeby ją odczytać. Warto się odwoływać ? Mam
    jakąś szansę przed sądem?

    Z góry dziękuje za poradę

    chris