    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 16 Sep 2013 09:34:02 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nakaz zakupu wodomierzy z konkretnej firmy
    <Pine.WNT.4.64.1309131932480.3956@quad>
    <52338f38$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>

    On Sat, 14 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    [...]
    > A podział kosztów wody nie będzie używaniem "w obrocie", domyślnie
    > gospodarczym?

    Chyba niekoniecznie.
    Przecież wyżej były warunki o których mowa (współwłaściciele
    we wspólnocie lub ewentualnie spółdzielcy, ale bez "obcych"
    lokatorów).
    Ten komu *lokator* płaci za wodę (czyli najemca, dzierżawca
    albo inny taki) rzeczywiście stoi przed "problemem legalizacyjnym" :)

    pzdr, Gotfryd