    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 13 Sep 2013 00:58:45 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nakaz zakupu wodomierzy z konkretnej firmy

    On Thu, 12 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Nie za bardzo rozumiem, w czym problem. Kwestionujesz konieczność
    > dostarczenia wody do mieszkań?

    Przeciwnie.

    > Spłdzielnia ma sama stunię kopać?

    Przeciwnie.
    Ma nie uniemożliwiać zakupu wody od dostawcy, "wodociągów
    miejskich" na przykład.
    Jak lokator się burzy, to odsyła go na drzewo tekstem "pan
    sobie sam zawrze umowę z wodociągami".
    Oczywiście tracąc klienta na "swój" licznik z odczytem
    radiowym.

    > Aa! O to chodzi. Nie, no spokojnie możemy domagać sie, by każdy z lokatorów
    > sobie niezależnie prowadził wodociąg do domu :-)

    No właśnie :)

    > http://legalizacja.pl/

    Artukuł jest, ale ustawy nie ma ;)
    (nie podali podstawy prawnej, a mnie interesował numer artykułu
    w roli jednostki redakcyjnej aktu prawnego, a nie artykuł
    w funkcji formy literackiej :D)

    pzdr, Gotfryd