  • Data: 2013-09-13 02:03:49
    Temat: Re: Nakaz zakupu wodomierzy z konkretnej firmy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-09-13 01:42, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Wiem, że głupie tłumaczenie, ale na pewno jest przepis karny za użycie
    > nielegalizowanego urządzenia pomiarowego do sprzedaży - szukałem, ale
    > nie znalazłem.

    A spółdzielnia sprzedaje czy pośredniczy ?
    Tak czytam ten wątek i myślę że podstawy prawnej do konieczności
    montowania legalizowanych wodomierzy na styku spółdzielnia -
    lokator raczej nie znajdziecie.
    Spółdzielnie montują legalizowane bo to im załatwia problem
    z kombinatorami w stylu nie zapłacę ile chcecie bo uważam że
    licznik źle pokazuje.