  • Data: 2019-09-12 21:51:06
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani na 48h [sukces na miarę możliwości?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    > https://wpolityce.pl/polityka/463566-koniec-cyrku-gr
    eenpeace-aktywisci-zeszli-z-dzwigow

    > Koniec cyrku Greenpeace! Protestujący aktywiści zeszli z
    > dźwigów. Wszyscy zostali zatrzymani przez policję i usłyszą zarzuty
    > [...]

    A taki artykuł i to bez słowa komentarza nadaję się na grupę PRAWO czy
    POLITYKA?

    1. Ja nie obstawiam (skutecznego) wniosku a areszt ale *WYSOKA* kaucja
    będzie jak najbardziej na miejscu jeśli będą mieli prawo (po paru
    tygodniach) wyjechać z Polski
    2. IMHO odpowiedzialność karna (KK/KW) będzie "śmiesznawa"
    3. Odpowiedzialność cywilna (odszkodowanie) może być wysoka tyle że
    proces (bez ugody) potrwa ze dwa lata w wersji optymistycznej.
    Więc cały pic będzie polegał na wyborze kto ma się z organizacją
    Greenpeace i poszczególnymi "aktywistami" wozić po sądach cywilnych o
    bardzo wysokie odszkodowanie

    --
    A. Filip