    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Najlepsza krypto-waluty także z NSA :-)
    Date: Wed, 22 Nov 2023 10:45:49 +0100

    On Wed, 22 Nov 2023 07:55:55 +0100, A. Filip wrote:
    > https://slashdot.org/story/23/11/21/2213231/massive-
    cryptocurrency-rig-discovered-under-polish-courts-fl
    oor-stealing-power
    alut-odkryta-w-budynku-naczelnego-sadu-administracyj
    nego-7429795
    ryptomining-rig-found-hidden-in-the-floors-of-a-poli
    sh-court/

    > https://tvn24.pl/najnowsze/warszawa-kopalnia-kryptow
    alut-odkryta-w-budynku-naczelnego-sadu-administracyj
    nego-7429795
    pracownik firmy konserwatorskiej

    > Sprawa sprowadza się +co najmniej_ do tego że to zużywało dużo prądu za
    > który płacił Najwyższy Sąd Administracyjny. Kwestie cudzego utajnionego
    > sprzętu komputerowego na "terenie wrażliwym" to oczywista kwestia
    > zagrożenia bezpieczeństwa co najmniej poufności danych.
    >
    > Ziobro+ zdąży zrobić szerokie polowanie na takie kopalnie kryptowalut
    > zanim wyrwą mu stołek spod dupy?

    Zdąży, w sumie wystarczy, ze pismo roześle, reszte powinni prezesi
    zalatwic.

    > Ja obstawiam szanse że w kilka
    > tygodni gdzieś coś podobnego znajdą "na rządowym prądzie" na 50%.

    Cos mi juz chyba niedawno wyskoczyło.

    W NSA były co najmniej dwie?

    https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-koparka-kryp
    towalut-w-naczelnym-sadzie-administracyjnym-spra,nId
    ,7138635

    O - najciemniej pod latarnią - ale to dwa lata temu było
    https://www.dobreprogramy.pl/kopalnia-kryptowalut-w-
    szkole-policyjnej-bezczelnosc-nie-zna-granic,6688380
    311251616a

    Hm, a jakby tak w latarni schować? :-)

    > Wymuszenie takich sprawdzeń _na poważniej__ a nie tylko pro forma na
    > odczepnego IMHO jest psim _obowiązkiem_ABW.

    Pytanie czy sami z wlasnej inicjatywy, czy ktos im powininien to
    zlecic.

    J.