  • Data: 2008-11-25 20:26:18
    Temat: Re: Najem okazjonalny - umowa
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > 1. Lokal wyposażony jest w łącze internetowe, udostępnione wszystkim
    > mieszkańcom lokalu
    >

    > Ciekaweo co powie urząd skarbowy na temat odsprzedaży usług.

    Czy moglbym Cie prosic o naprowadzenie na temat? Znalazlem nowa umowe o
    internet (ta na ktora powolywalem sie wczesniej to stara, zastapiona przez
    nowa). W nowej (teraz obowiazuacej) umowie zniknal zapis o zakazie
    rozdzielania na wiele komputerow. jest za to zapis, ze mozna wykorzystywac
    lacze do celow komercyjnych. Jakie sprawy podatkowe uniemozliwiaja mi
    "zrzutke" na abonament? Ogolnie glownie zalezy mi na tym, by miec na
    papierze ze ktos oprocz mnie korzysta z tego lacza.

    Dzieki i pozdrawiam, Piotr