  • Data: 2004-12-18 23:32:04
    Temat: Re: Nagrywanie urzednika...
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cq16ed$1t3$1@news.onet.pl...
    > Design rzecze:

    > Bzdura. Oczywiście, że możesz nagrywać. Nie można podsłuchów nagrywać.

    Ja chodziłem w swoim czasie z dyktafonem po ulicy, nagrywałem otoczenie,
    dźwięki, miałem dyktafon włączony w robocie, nagrywały się dźwięki i rozmowy
    ludzi z pracy. Nikt o tym nie wiedział, ja nawet potem tego nie słuchałem bo
    nie miałem na to czasu.
    Niestety musiałem zostawić dyktafon w biurze bo szedłem do obiektu super
    chronionego, gdzie wykryliby dyktafon i na pewno wzieli na przechowanie w
    depozyt, więc aby zaoszczędzić sobie dyskusji z ochroną zostawiłem go we
    własnej zimowej wełnianej czapce, która leżała na półeczce nad wieszakiem.
    Po powrocie stwierdziłem brak dyktafonu, myslałem, że może spadł, ale nie
    spadł, więc zapytałem się ludzi czy coś znaleźli (nie mówiłem, ze dyktafon),
    nikt się do niczego nie przyznał, zachowywali się jakby nic się nie stało.

    Po kilku dniach kolezanka z pracy opowiedziała swoim zewnętrzym znajomym o
    tym, że nagrywałem ludzi w pracy. Nie była świadoma, że opowiada to naszemu
    wspólnemu znajomemu. W ten sposób dowiedziałem się, jak zniknął mi dyktafon
    za 300 zł.

    To dawne czasy, 4 lata temu było, wszyscy zachowują się jakby nic się nie
    stało, a ja dyktafonu nie mam.

    Jakie popełniłem błędy ? Jakie oni popełnili błędy w dniu zdarzenia ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl