  • 1. Data: 2006-12-11 15:19:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 14:09:15 +0100, Cyb napisał(a):

    > doprawdy - nie wolno ci tylko tego upubliczniac ani udostepniac osobom
    > trzecim.

    Jeżeli wczytasz się w post maximusa, to zauważysz że herbi ma rację ze
    swoimi wątpliwościami. Maximus twierdzi mianowicie że Twoją rozmowę może
    *każdy* nagrywać - co nie jest absolutnie prawdą. Ty sam - i owszem, możesz
    nagrywać, ale już Ty nie możesz nagrywać mojej rozmowy z maximusem.

    > w koncu nagranie mojej rozmowy jest tylko archiwizacja tego, co sam
    > uslyszalem.

    Ale Ty mówisz o *swojej* rozmowie - maximus wysunął tezę o nagrywaniu
    dowolnych rozmów przez każdego kto an to ma ochotę ;)