    Subject: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5afe775b$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
    <21vLC.78686$%H.32666@fx09.ams1>
    <5afe9de8$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <iayLC.99865$O_5.2632@fx10.ams1>
    <5afeb19b$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <PyyLC.163587$s43.76284@fx01.ams1>
    <5afec048$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdmfe4$rrm$1@node2.news.atman.pl>
    <5afec2f2$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <pdr2mp$ut4$1@node1.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 20 May 2018 11:18:32 +0200

    W dniu 2018-05-20 o 07:56, Shrek pisze:

    > Ponieważ trochę w tym siedzę, to odpoowiem. Przez "profesjonalistów" -
    > mam tu na myśli instytucję, więszkość firm, wspolnoty i spółdzielnie,
    > są używane. Z prostego powodu - nie ma powodu, żeby ich nie używać, a
    > w razie "W" nie ma awantury, więc po co narażać się na kłopoty?
    >
    > Shrek

    Ile kamer z PTZ zamontowałeś, które posiadają inteligentne strefy
    prywatności tzn. takie, które zawsze są zakrywane niezależnie od obrotu
    kamery oraz ustawionego zoom-u?

    Niestety takie kamery są montowane na prawie każdym skrzyżowaniu, a
    wkoło bloki.

    Ponadto trzeba wziąć pod uwagę, że ilość stref w kamerze jest
    ograniczona i w gęstej, miejskiej zabudowie nie da się chronić
    wszystkiego, bo tak naprawdę montaż takiej kamery byłby bezsensem. Jaką
    część obrazu musi zajmować strefa prywatności, aby była chroniona?