    Subject: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <osyKC.138352$oM1.61775@fx12.ams1> <pdecfl$gk5$1@node2.news.atman.pl>
    <%N3LC.186540$bV2.163292@fx03.ams1>
    <5afd26a8$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afd9c5e$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afdc3b5$0$613$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afe76c1$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afec054$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afec211$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <5afef4b2$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <5affe6d7$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b000ed3$0$31371$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 19 May 2018 21:57:16 +0200

    W dniu 2018-05-19 o 13:47, Stokrotka pisze:

    > Wydaje mi się , że nie masz racji.

    Tu masz rację, że tylko Ci się wydaje :)

    > To tak samo jak z faktem, że do każdego komputera można się włamać.
    > Prawda, ale realnie jest to nieopłacalne.

    Aby się włamać do Twojego komputera nie potrzeba żadnych nakładów poza
    komputerem i wiedzą na poziomie zapalonego 16-latka.
    Czy jest to opłacalne czy tez nie? Zależy jakie dane zostaną Ci
    wykradzione. Zapewne włamując się do systemu bankowego można mieć
    większe korzyści, ale tutaj już nie wystarczy wspomniana wcześniej wiedza.