    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagroda jubileuszowa.
    Date: Thu, 08 Jan 2004 14:50:32 +0100

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

    > niekoniecznie, ja mogę w zastępstwie - nie wiadomo z czego wynika Twoja
    > złośliwość, ale może to taka maniera, znaczy się image ?

    Mam za ciasne buty.
    Jutro mogę mieć za ciasny biustonosz.

    W każdym razie działa, w końcu dales taka odpowiedź jaką należało dać na
    poczatku.
    Ok, zapamiętam że to dobry sposób na Ciebie ;-)

    > Więc sprawa jest następująca:
    [ciach wielowariantowość]

    No i dalej pozostaje nam albo Bóg albo nadzieja że pytający nauczy się
    czytać z zrozumieniem. Ale to już nie zalezy od nikogo na tej grupie,
    zrobiłes co mogłeś.
    Chociaz może jak po raz kolejny nakładzie mu sie do głowy żeby sprawdził
    reglaminy kokretnych pracodawców to do niego dotrze?
    Kto wie, cuda sie zdarzają.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk