  • Data: 2004-01-08 07:50:25
    Temat: Re: Nagroda jubileuszowa.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

    > Wypłacić może Ci tylko jeden, w tym w którym kontynuujesz "podstawowy" stosunek
    > pracy, w drugim miejscu masz tzw. "stosunek równoległy" i wszytko tam bije Ci
    > od zera. I nabiło może 5 może 10 lat ile tam tego napracowałeś.

    Jakie przepisy to regulują? Czy regulują? Czy istnieje obowiązek
    wypłacania nagrody jubileuszwej.
    Aha.. podstawowe pytanie: czy jesteś jasnowidzem?

    Czy ja, zatruniając 30 pracowników mogę nikomu nie wypłacic nagrody
    jubileuszowej nawet gdyby pracowł u mnie 50 lat? *

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl