    From: "J.K." <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nadgodziny - to obowiazek pracownika, czy dobra wola ?
    Date: Mon, 27 Jun 2005 00:03:07 +0200

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:d9n8on$d9j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Almighty wrote:
    > Bede zobowiazany za jakis paragraf...
    > Ilosci nadgodzin juz mam :-)
    >
    > No ale to jak, szef przychodzi i mowi mi, że mam dzis w domu zrobic to i
    > tamto to ja mam siedziec i robic? Niemam nic do gadania? I mam pracowac
    > nadgodziny, bo jeszcze niewyczerpalem ich limitu?
    >
    > Dla mnie to troche smieszne...

    Nie wiem jak obecny kodeks to reguluje, ale kilka lat temu, mając
    podobne poglądy jak ty, przeczytałem sobie ówczesny kodeks i się bardzo
    zdziwiłem - wg. niego pracodawca może żądać od pracownika wykonania
    nagodzin, jeżeli istnieją ku temu ważne przesłanki. A ważne przesłanki
    istnieją zawsze :)

    Wątpię żeby nowy kodeks był bardziej propracowniczy niż poprzedni.

    Jeżeli nie jest to przykre. Powinien być bardziej propracoowniczy.

    pozdrav

    J.L.