eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja › Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna
    inteligencja
    Date: Fri, 01 Mar 2024 03:19:51 GMT

    On 2024-02-29, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i w efekcie cholera wie co lepsze.
    >
    > A w dodatku sporo operacji jest obecnie co najmniej wspomaganych przez
    > rózne automaty ...
    >
    > Dodaj jeszcze rózne wersje i podwersje, kokpit niby ten sam, a
    > pilotuje się nieco róźnie. Pilot np miesiąc latał na 737 krótkim,
    > a dzis go posadzili do długiego ...

    Ale tak chyba nie powinno być? Tak jak rozumiem, to musi być jakiś
    dłuższy trening. Inna rzecz, że te różnice potrafią być faktycznie
    fundamentalne. Jedna z najbardziej dla mnie szokujących prawie katastrof
    wynikła z tego, że SAAB jako chyba jeden z nielicznych, w którymś ze
    swoich modeli nie odłączał AP po wykryciu nacisku na wolant. I tak sobie
    walczyli z AP nurkując w kierunku ziemi. Bodajże 7 czy 11s przed
    uderzeniem nastapił błąd w oprogramowaniu, co akurat wyłączało AP. I
    tylko dlatego sie nierozwalili.

    --
    Marcin