  • Data: 2007-05-26 13:15:56
    Temat: Re: Nabity w weksel
    Od: "ja" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jesli masz umwoe wekslowa i nie widzisz problemow , ze jej dotrzymales to
    masz niemal poewna wygrana sprawe.

    weksel to jeszcze nie tytul wykonawczy ,
    firma moze taki tytul wykonawczy w sadzie uzyskac ( gdyby np przemilaczala
    fakt istnienia umowy wekslowej - nie jest ona konieczna ) , ale tobie w takim
    przypadku przysluguje prawo do protestu wekslowego , i sad bedzie musial go
    rozpatrzec.
    jesli rzeczywiscie wypalniles warunki z umowy wekslowej to nie powionienes sie
    bac..

    z doswiadczenie wiem ze przy wekslach zostaje popelnionych rowniez wiele
    bledow natury forlmalnej , zle wypelnienie , przekreslenia itd - to czyni taki
    weksel i tak niewaznym.
    jest prawo wekslowe - ciekawa ksiazeczka - mozeszesz zagladnac.

    JS