  • Data: 2007-05-25 14:21:42
    Temat: Re: Nabity w weksel
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:f36p0r$5rc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Oczywiście. Całe 15 minut. Nie bądź śmieszny.

    15 minut to sprawnej osobie zajmie przygotowanie listy osob, ktore
    ewentualnie warto zapytac o pomoc.

    Dzwonimy do 5-ciu * 5 minut. I miejsmy nadzieje, ze ten ktorego wybierzemy
    przyjedzie do nas. Wtedy faktycznie 15 minut. Ale calosc zajela juz prawie
    godzine.

    > Szkoda gadać. Uzasadnij taką hipotetyczną szkodę to pogadamy.

    Wysoki Sadzie, prowadze uczciwe interesy od x-lat. Posadzenie o nieuczciwosc
    spowodowalo, iz dzien zajelo mi rozeznanie sytuacji prawnej w jakiej
    zostalem postawiony, drugi dzien poszukiwanie pelnomocnika i jego
    ustanowienie. Kazda rozprawa to dzien zwiazny ze stresem, ktory uniemozliwia
    mi wykonywanie dzialan przynoszacych i przychody i zyski.

    Przy dochodach wykazywanych przez ostatnie 10 lat na poziomie 50 000 rocznie
    jeden dzien roboczy generuje sredni dochod na poziomie 200 zlotych.

    Z powodu uwiklania mnie w nieuzasadnione powodztwo poswiecilem ... dni na
    wykazanie, iz nie mialo ono podstaw.

    > A jeszcze lepiej jak się znajdziesz w podobnej sytuacji spróbuj wytoczyć
    > takie powództwo przed sądem. Zapłacisz koszty i się nauczysz.

    Nie mialem jeszcze takiej sytuacji. Ale jak (nie daj Bog) by sie trafila, to
    zaryzokowalbym te koszty.

    EOT.

    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/