    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na starość pod most...? (troszkę długie)
    Date: 23 Sep 2005 00:47:25 +0200

    > Niby jak to w gminie ? A co w ksiegach wieczystych jest ? Sprawdzal
    > ktos?

    Sprubuję ustalić, faktycznie od tego trzeba zacząć. Z tego co mówi wnuczka
    nigdy nie było sprawy spadkowej, ale ja myślę, że mogło być różnie. Oni tam na
    takim zadupiu mogli po prostu nie odbierać wezwań z Sądu i zostali po prostu
    pominięci.

    > Ewidencja gruntow nie ma nic wspolnego z ksiegami, wiec moga tam byc
    > rozne bzdury.

    To możliwe, sprawdzę. Ale zakładając najgorsze to czy jest jakaś szansa na
    zasiedzenie? Jako najgorsze uważam taką sytuację, że braciszek przeprowadził
    sprawę spadkową (być może jeszcze za życia ojca) a rodzeństwo nie odbierało
    wezwań i zostało pominięte bo nic nie wiedziało o postępowaniu. Jak to mówią, z
    rodziną to tylko na zdjęciu... (:

    Pozdrawiam

    Czapla