    From: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [NTG] Poprawka Matury 2006
    Date: Wed, 27 Sep 2006 21:47:46 +0200

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:86f95$451acb69$d4ba8488$32095@news.chello.pl...

    > Skoro tak, to "przypieprze sie" redaktorsko.
    >
    > Bledy:
    Błędy:

    > posta > post
    repost? czy reposta? jak tak, to czemu post, a nie posta?

    > ktore nie popelnilem > ktorych nie popelnilem
    których nie popełniłem, $%^$%^ mi w dupe.

    > umyslnie > swiadomie
    swiadomie nie widze w słowniku.

    > zrobiles umyslnie > zrobiles to umyslnie
    znowu bez znaków diakrytycznych, wojna z nimi? czy w Niemczech siedzisz?
    > zrobiles przecinek > postawiles przecinek (pot.)
    chciałbyś żeby Ci postawić?
    spi!@$#@#
    > ja > Ja
    Jom.

    > ć > "ć"
    nareście, jakiś polski znak diakrytyczny, jaki ma kod? alt+????

    > Nie zaczyna sie zdania od "I".

    I z braku laku kit dobry!

> [...]
    > moglby byc oczywistym, gdyby nie fakt, ze moja interpunkcja jest
    przesaczona
    > maniera XIX-wiecznej interpunkcji deklamacyjnej. Wedle niej znaki
    > przestankowe sluza... cytuje: "aby przestrzegly czytelnika tak o
    przestanku
    > czyli odpocznieniu sobie w glosie, jako tez o roznem tegoz glosu urabianiu
    > czyli odmianie" (Onufry Kopczynski). Popelniam ten blad swiadomie i bede
    go
    > popelnial, przyznajac sie wszem i wobec do tej maniery, stojacej w jawnej
    > sprzecznosci z XXI-wiecznymi zasadami interpunkcji.

    #$@^%$! A ja dopiero zaczynam, dziadku! Jak Ty byłeś w moim wieku, to
    wstąpiłeś do Werhmachtu! A Twój dziadek był Romem. Tyle historii. Te herr
    Tiger zasady są zgermanizowane, a moje polskie, z polskiego podwórza,
    elastyczne i czasem błędne, ale polskie, nie zachodnie.