    From: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Sun, 25 Sep 2005 01:22:44 +0200

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:dh4ij4

    > Zrobienie kopii portretu Mony Lisy też jest wg Ciebie równoznaczna z
    > kradzieżą oryginału?

    ----- Prosze bardzo kupic ci pedzelki i naciagnac szmatke na ramke ?? -
    urwales sie z choinki ??

    Nikt temu postowiczowi nie zabronil napisac windowsa od nowa a nawet
    linuxowych ( sa w zrodlowym na sieci )

    > Nie, bo skradzione BMW jest w posiadaniu złodzieja. Skradziony program
    jest
    > natomiast w posiadaniu i złodzieja i właściciela.

    ------- A bozia kazala sie dzielic ???? I wlasnie dlatego powstaja firmy
    informatyczne takie jak MS , Adobe , zeby czerpac ze swojej dzialalnosci
    zyski a nie dawac komus za darmo . Od "za darmo" jest PCK .

    > Oczywiście, możesz się przy ich pomocy uczyć płacić, tylko nie możesz nimi
    > płacić na serio. Oskarżony nie używał skradzionych programów w celach
    > komercyjnych. Uczył się ich obsługi.

    ----- Moze poczytasz "ochrone praw autorskich " , ktos sobie przegral od
    kumpla film . Bo chcial "TYLKO " obrzejrzec . A jego tworcy nakrecili ten
    film , wlasnie tylko do ogladania ( gdzie tutaj przestepstwo ) ???? :)))))

    Jeśli ukradniesz kamerę - powinieneś być ukarany. Jeśli skopiujesz czyjś
    > poradnik filmowania i będziesz się uczył technik robienia dobrego filmu w
    > oparciu o czyjeś sprawdzone metody to co innego.

    ------ Idz do sejmu , ustanowisz prawa jak w chinach . Gdzie prawa autorskie
    nie istnieja .

    > Podsumowując: moje argumenty wcale nie muszą być zgodne z moimi
    > przekonaniami. Po prostu zastanawiam się nad linią obrony kogoś, kto
    został
    > oskarżony o piractwo komputerowe. Tu IMO wiele zależy od Sądu: zawsze
    można
    > uwzględnić jakieś okoliczności łagodzące. Siedzieć rok a pół roku to duża
    > różnica, no nie? Pozdrawiam.

    ------ Dostal propozycje 1000 PLN , to nic przy takiej wartosci .

    J.