eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene › Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
  • Data: 2007-06-19 10:23:35
    Temat: Re: NIezgodnośc towaru z umową... proszę o ocene
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19.06.2007 sotb <s...@n...netu> napisał/a:
    >> Ale nie z tyt. rękojmi o ile dobrze pamiętam?
    > Zagmatwane. Zgłosiłem żądanie wymiany na zas. rękojmi, a modem wrócił
    > naprawiany (ale nie naprawiony), zatem będę zgłaszał ponownie żądanie
    > wymiany na zasadach rękojmi. Poprzednio nie zauważyłem przy odbiorze, że nie
    > jest nowy.

    ok

    >>> Art. 561. [Wymiana; usunięcie wad]
    >>> § 1. Jeżeli przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do
    >>> gatunku,
    >>> kupujący może żądać dostarczenia zamiast rzeczy wadliwych takiej samej
    >>> ilości rzeczy wolnych od wad oraz naprawienia szkody wynikłej z
    >>> opóźnienia.
    >>> Wygląda na to, że mogę domagać się również obniżenia abonamentu z tytułu
    >>> niewymienienia urządzenia za pierwszym razem i również teraz, gdy zaniosę
    >>> urządzenie do naprawy powtórnie.
    >>
    >> Z tymi szkodami to zwykle jest ciężko a związane jest to z tym, że
    >> wysokość szkody należy udokumentować.
    >
    > Nie mówię o szkodzie, a o obniżeniu abonamentu. Orange do tej pory obniżał
    > abonament o połowę w przypadku problemów ze sprzętem

    Ustawa mówi o szkodzie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1