  • Data: 2004-02-05 12:50:07
    Temat: Re: NIESMACZNE ŻARTY MĘSKO SZOWINISTYCZNE
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakim artykułem można postraszyć "twórcę"  niesmacznych zartów szowinistyczno
    > męskich jesli sa wypowiadane w obecnosci kobiety, dotycza kobiety i tą częsc
    > społeczeństwa w danym momencie obrażają a kobieta nie ma ochoty ich
    wysłuchiwać
    > a musi przebywać w obecności takiego "reproduktora".

    imho jestes przewrazliwiona . wiekszosc zartow dotyczy jakiejs grupy
    spoleczenstwa i w jakis sposob sie z niej nasmiewa lub "obraza".
    tym samym, co chwile powinno sie kogos pozywac do sadu? :)))
    zart to zart i jesli to cham to podejdz do jego zartow z dystansem.
    nie ma sensu denewrwowac sie tylko dlatego, ze ktos jest doopkiem:P
    pozdr
    marcin