  • 1. Data: 2002-10-01 16:42:44
    Temat: Re: NARODZIE POLSKI ZAWRÓĆ ZE ZGUBNEJ DROGI
    Od: i...@p...onet.pl

    No a to?

  • 2. Data: 2002-10-01 21:01:40
    Od: Lukasz <a...@2...pl>

    jak w emailu jestes inny...

    oo jestem za Platforma juz mnie nie lubisz:(

    ooo jeszcze jedno wspopracuje z Niemieckimi firmami:((( oddaje im ciezko
    zarobione Polskie pieniadze i wymieniam na szatanskie euro z UE

    Wiem jak wyglada bezrobocie w Polsce. Znajomy chcial zatrudnic ludzi -
    spawaczy i co...

    "e to za ciezko dla mnie wole zbierac puszki"
    "eh co to ma byc, ta szlifierka jest za ciezka - i ja mam tu pracowac,
    nigdy!"
    "zamalo kasy..."
    "podpisz mi pan ze nie moge u pana znalezc pracy, bo inaczej nie dostane
    renty..."

    albo przychodzi gosciu i opowiada ze on w stoczni pracowal, ze teraz tak
    ciezko, nie ma kasy niech ja mu dam rabat itp... Odpowiadam: Niech Pan
    kupi ten tanszy produkt po co taki drogi, upiera sie przy tym bardzo
    drogim - i dalej gada ze to jesgo ostanie pieniadze nie ma juz kasy...

    Wracajac do stereotypow Polacy to lenie! Rasisci! i Antysemici!

  • 3. Data: 2002-10-01 23:10:00
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <d...@p...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No a to?

    eeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh a tak nam bylo dobrze bez ciebie