    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NARKOTYKI
    Date: Sun, 15 Aug 2004 19:16:53 +0200

    > Pewnie masz rację że nie każdy kto zaczyna od THC kończy na czymś
    > twardym.
    > Ale kto powiedział, że największym i jedynym problemem jest sięganie
    > przez trawkę po twarde narkotyki?

    zawsze przy takiej rozmowie (rozmowy w toku np itp telewizyjne tokshow-y)
    jest wspominane ze od tego sie zaczyna.

    > Według mnie częste używanie samej M może w zupełności wystarczyć
    > aby wykoślawić sobie życie. Przykłady tego znam osobiście.

    zeby marihuana wplynela na Twoj tok rozumowaia, musialbys dziennie spalac
    chyba ze 2 wiadra.
    (nie licze tych kilkudziesieciu minut, czy godzin jezeli czyms mocnym
    nasączone)

    Tak na prawde wszystko zaczyna sie od papierosow :) bo malo kto wciagnie tak
    gesty dym nie palac wczesniej papierosa,
    jestem chyba wyjatkiem, nie nawidze papierosow, a M. bardzo zadko ale
    zdarza sie ze czasem sobie zapale.

    Wszystko jest dla ludzi (te biale -absolutnie nie kompot!, zeby nie bylo -
    takze, z tym ze dla ludzi z "wyobraznia", z umiarem i nie dla dzieci!)

    > Podobnie jest np. z alkoholem (wiem , wiem - nie jest zabroniony :)).
    > Tysiące ludzi używa go z głową a nawet pożytkiem ale inne tysiące
    > mają przez tę substancję sp.. życie.

    Alkohol tez jest dobry :) NIe mam nic przeciw alkoholizmowi, jezeli jest on
    "kontrolowany"
    chodzi mi o cos w rodzaju, w dzien pracujesz, rodzina irp. a wieczorkiem
    zrobsz sobie drinka, dwa.
    Ja lubie miec faze, i na pewno bede pic, z tym ze w taki sposob jak
    napisalem.

    A jak ktos glupi to i bez uzywek sobie zycie spier... :-)

    > Tyle że moim zdaniem bezmyślnie używane narkotyki (nawet
    > miękkie) bardziej niż bezmyślnie używany alkohol niszczą ludzką
    > psychikę. Być może dlatego (póki co) są zabronione.

    Niszcza psychike jezeli sa: bardzo czesto stosowane przez "glupie " osoby,
    ale sam
    w sobie narkotyk nie jest czyms tak strasznym -nie kompot! - to tak jak noz,
    jezeli jest w szafce w kuchni to jest "spoko" , gorzej jak go ktos na ulice
    wyniesie :)

    A zabraniaja je osoby tego typu co Ci ktorzy chcieli zabronic sprzedazy
    Świerszczykow, sorry
    ale bardziej zle jest z ich psychika niz z psychika osoby ktora ma "jazde"
    :)

    P.