    From: rogus <r...@t...spammer.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NARKOTYKI
    Date: Sun, 15 Aug 2004 18:01:09 +0200

    Użytkownik Dredd napisał:

    > kompocie

    ta Monar i Media musza z czegos zyc :D
    wydzial d/s narkotykow tez musi scigac hurtownikow(co posiadaja 2g przy
    sobie :P)

    > Pewnie masz rację że nie każdy kto zaczyna od THC kończy na czymś
    > twardym.
    heh marihuana nie uzaleznia zacznijmy od tego...
    > Ale kto powiedział, że największym i jedynym problemem jest sięganie
    > przez trawkę po twarde narkotyki?
    to nie jest problem, bo on nie istnieje...
    propaganda
    > Według mnie częste używanie samej M może w zupełności wystarczyć
    > aby wykoślawić sobie życie. Przykłady tego znam osobiście.
    > Podobnie jest np. z alkoholem (wiem , wiem - nie jest zabroniony :)).
    > Tysiące ludzi używa go z głową a nawet pożytkiem ale inne tysiące
    > mają przez tę substancję sp.. życie.
    dochodzimy do sedna sprawy, otoz alkochol uzaleznia trawa nie,
    jak ktos ma juz zycie spieprzone to chce o tym zapomniec, siega po trawe
    ... uruchamia sie u niego syndrom amotywacji... a jak spieprzy sobie
    zycie doszczetnie to zacznie siegac po twarde dragi... tak to wyglada...
    ale jakby nie bylo Mj tez by ruszyl na ciezkie dragi(tzn. to jest tylko
    logika, ciezko przeprowadzic takie badania ;/)
    > Tyle że moim zdaniem bezmyślnie używane narkotyki (nawet
    > miękkie) bardziej niż bezmyślnie używany alkohol niszczą ludzką
    > psychikę. Być może dlatego (póki co) są zabronione.

    hmmm psychike? ojjj nie wiem... tzn. generalnie wole ganjarzy nizli
    alkocholikow, ludzi co cpaja here, amfe itp. czlowiek upojony zielem nie
    zaatakuje ci raczej na ulicy, nie niszczyl przystankow itd.
    Natomiast MJ nie wplywa na prawie wcale, u osob palacych czesto i
    regularnie poza amotywacja nie zauwazono zadnych zmian w mozgu,
    amotywacja z reguly sie konczy kiedy substancja opusci cialo...
    natomaist alkochol niszczy bialka, szare komorki i to jest rowniez
    udowodnione naukowo...

    pozdrawiam,
    rogus nie palacy...