    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NAPAD NA POCZCIE !
    Date: Mon, 21 Jul 2003 12:05:39 +0200

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:tc4ghv01hqdukp4v97k00m8f31rm3lhqim@4ax.com...

    > A mnie wnerwia, jak ktoś kompletnie nie rozumie, o czym się pisze i
    > filozofuje.

    A mnie wlasciwie smiesza Ci, ktorzy najlepiej wiedza co ja rozumie..

    > Tu nie chodzi o moralny problem winy i kary, tylko o realny problem
    > niestania się ofiarą.

    Tu nie chodzi o moralny problem, tylko o WINE.

    Ktos jest WINIEN temu, ze w pomieszczeniu poczty mozna tak latwo
    obrabowac klienta.

    > Ale oczywiście dla takich, jak ty, lepsze jest użalanie się zamiast
    > zrobienia czegoś, żeby nie stać się ofiarą.

    To nieuzalanie sie.... Ja MAM PRAWO domagac sie, bym niemusial z 200 PLN
    chodzic z ochroniarzem. Ja mam prawo domagac sie, byna ulicach,
    w bankach i na pocztach bylo bezpiecznie.

    > Czy naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy zachowaniami ryzykownymi a
    > odrobiną ostrożności.

    To STRASZNE RYZYKO wyciagnac pieniadze na pocznie - naprawde straszne.

    > Więc teraz plik gotówki, jedź na pocztę pielgrzymować płacić rachunki,
    > zostaw jeszcze samochód z otwartymi drzwiami i kluczykami w stacyjce i
    > gdy przy kolejnej próbie wreszczie ci coś ukradną, to przyjdź jeszcze
    > raz na grupę z tekstem w stylu:
    > "JAKI JA BIEDNY!!! BUUU!!!"
    >
    > Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.

    Alez jest Pan BAAARDZO poprawny politycznie.
    Jak mi ukradna samochod, to mja wina, bo nie wynajallem ochroniarza,

    A wlasciwie to dlazego mam nie zostawiac samochodu otwartego
    i dlaczego samochod mam iec "kluczyki" ?

    Na filmach "z dzikiego zachodu" kon stal sobie przed barem bez "kluczykow"
    i nie "zamkniety" i jakos go nie kradziono....

    > W Polsce wszyscy znają się na prawie, medycynie i informatyce.

    Wlasnie.
    Zwlaszcza na prawie zlodzieja do okradania "niedostatecznie ostroznych".

    Boguslaw