    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NAJPIERW RËW, POTEM DRZEWA.
    Date: Mon, 15 Apr 2002 23:27:22 +0200

    > i co ty na to?
    A co ja mogę na to? Zdarza się. Po co dawałeś po hamulcach na oblodzonym
    zakręcie?

    >btw. nic mi sie nie stalo, samochodowi tez
    Bardzo się cieszę.
    Tak nawiasem mówiąc niejaki Sobiesław Zasada popełnił dawno temu (chyba
    gdzieś pod koniec lat 70 lub początku 80) książkę pod tytułem "Prędkość
    bezpieczna". Opisał tam wiele zaawansowanych technik jazdy samochodem i
    sposoby ich treningu. Wszystko prosto wytłumaczone, z myślą o bezpiecznej
    jeździe amatorskiej, nie wyczynowej. To naprawdę świetny poradnik, sam
    ćwiczyłem dokładnie tak, jak zalecał Zasada i dość szybko zaczęło wychodzić
    prawidłowo. Jak dotąd nigdy nie uszkodziłem poważnie auta - słowo.
    Polecam lekturę jakby się komuś udało dotrzeć.
    Jarek GG 3177036