    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Muzyka - sklepy internetowe
    Date: Thu, 10 Jun 2004 03:23:41 +0200

    Marcin Debowski wrote:
    > A mogę z tego serwisu?

    Możesz, właśnie o tym napisałem powyżej.

    > A jeśli nie mogę to dlaczego?

    A bo nie wszystkie sa w tej formie udostępniane i te co nie są - nie
    możesz, a te co są - możesz.

    > ZCP była tam mowa o
    > jakiś 7MB/utwór (przecietnie), co zakładając że ma on nie więcej niż 5
    > minut daje nam jakieś 192kbps lub lepiej.

    Argh... może najpierw zajżyj na stronę, na temat której legalności
    działań się wypowiadasz?

    > To jest już dość przyzwoita
    > jakość więc nie ma mowy o zaniżeniu ceny ze względu na złe warunki
    > techniczne.

    A gdzie ja coś takiego napisałem?

    > Nie specjalnie rozumiem dlaczego uważasz że hipotetyczna
    > możliwość ściągnięcia czegoś drożej ma uprawdopodabniać legalność taniego
    > utworu.

    Z tego samego powodu dla którego Ty wcześniej napisałeś, że utwór jest
    za tani, więc pewnie nielegalny - to tak w skrócie.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński