  • Data: 2006-12-06 07:36:18
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Dec 2006 00:41:46 +0100, Jasko Bartnik w wiadomości
    <news:op.tj0b3wnxrgp2nr@sempron> napisał(a):

    > Tylko, ze dla mnie pojecie "macie wszyscy nosic mundurki(...)
    > nie miesci sie w granicach nauczania, wychowywania czy opieki.
    > Tzn. moze zle to odbieram.

    Moim zdaniem źle. Dla mnie się mieści w granicach opieki wychowawczej.

    > Kazda szkola uczy, wychowuje i opiekuje sie
    > uczniem ... ale moze uczyc zlodziejstwa, wychowywac na bandytow i nie
    > opiekowac sie wcale

    Jak zacznie szkoła to robić, to pogadamy na ten temat. Na razie nie widzę
    powodów.

    > ... z drugiej mozna ucznia przez 10 lat trzymac z dala od szkoly i kazac
    > cala wiedze przyswajac w domu tylko dlatego, ze nie chcial ogolic glowy na
    > lyso?

    Przestań przesadzać.

    > Jest to przetrzymywanie wbrew woli.

    Ale nie bezprawne.

    > Skoro szkola moze przetrzymywac ucznia, wydawac mu rozkazy

    Nie rozkazy, ale polecenia.

    > ktore dzialaja "z mocy prawa" danej placowki to dlaczego nie rozkazac mu
    > remontowac szkole

    Bo do prac remontowych trzeba mieć specjalistyczne kwalifikacje?

    --
    Sz.