    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundurki w szkole
    Date: Thu, 23 Nov 2006 19:23:44 +0100

    Andrzej Lawa wrote:

    > A wiele nie wprowadziło.

    I okazalo sie, ze zarowno te szkoly co maja mundurki jak i te co nei
    maja dobrze prosperuja. A ci co poszli do szkoly mundurkowej nie
    zaprzataja sobie glowy dylematem "jestem w szkole mundurkowej,a le nie
    chce nosic mundurka - czy to jest zgodne z prawem!?"

    > Krótkowzroczność...

    Rozwin, prosze.

    > A widzisz - nie dla mundurku tylko dla jakości nauczania. Przy czym tego
    > typu szkoły mundurki mają "siłą tradycji" - a nie dlatego, że ktoś nagle
    > postanowił je wprowadzić.

    A jak sie wporwadza "nie nagle"?

    Po za tym tu chyba nie bylo nagle. Wystarczajaco z wyprzedzeniem.

    > Serio? Oj, obawiam się, że jednak gdyby ktoś uczący się gdzie indziej
    > zakładał publicznie taki mundurek, to miałby pewne problemy ;)

    Tak? a jakie? Odpowiem w stylu "a mozecie mi naskoczyc". to nie jest
    mundur wojskowy. To jest ubior jak wiele.

    > OK, to dlaczego mundurowanie dzieci w szkołach jest dobre, a dorosłych
    > na uczelniach wyższych - złe?

    A kto powiedzial, ze jest zle na uczelniach wyzszych?

    Jest rownie dobre. Tylko ludzis sa jakby bardziej dojrzali. A dzieki
    temu maja takze wiecej swobody - bo ich glos w dyskusji sie jakby
    bardziej liczy. A glupiutkie dzieci w podstawowce to jednak trzeba
    kierowac...

    > Chcę powiedzieć, że ślepe naśladowanie powierzchownych modnych wzorców
    > nie przynosi korzyści nikomu poza np. dostawcom mundurków (bo mają z
    > tego kasę).

    Masz racje. Slepe nie.

    > ROTFL

    I z czego sie smiejesz? Szkola A, ma zbior zasad, 1,2,3,4,5,6,7-noszenie
    mundurków.

    Jesli ktos idzie do A, zapoznaje sie z 1,2,3,4,5,6,7 i nie zakklada
    mundurka to znaczy ze sie nie zastosowal do zasad szkoly A.

    > Fascynująca teoria - indywidualiści nie dający sobą pomiatać to
    > idioci... Ale masz jakieś wsparcie?

    Tak. Kazdy kto celowo z premedytacja lamie ogolnie przyjete,
    nieszkodliwe zasady to idiota.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji