  • 1. Data: 2003-12-28 22:54:33
    Temat: Mozolność Sądów
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Witam,

    Chciałabym się dowiedzieć czy obowiązują jakieś terminy dla Sądu na wydanie
    nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym?
    Akurat tak się składa, że mam właśnie taką sprawę w Sądzie. Już dawno
    zostały zapłacone terminowo pieniądze (koszty sądowe), a tu jak wyroku jak
    nie ma, tak nie ma? Czy są w związku z tym jakieś terminy, których Sąd nie
    może przekorczyć (u mnie to już trwa ponad miesiąc od wniesienia zapłaty
    kosztów sądowych).

    Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Joanna

  • 2. Data: 2003-12-28 23:20:34
    Temat: Re: Mozolność Sądów
    Od: <l...@p...fm>

    > Czy są w związku z tym jakieś terminy, których Sąd nie
    > może przekorczyć (u mnie to już trwa ponad miesiąc od wniesienia zapłaty
    > kosztów sądowych).

    Nie ma.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-12-29 13:06:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może przekorczyć (u mnie to już trwa ponad miesiąc od wniesienia zapłaty

    Heh, miesiąc, to dość krótki termin w sporej części sądów.

    Ja we Wrocławiu w jednej sprawie czekam już dwa miesiące, żeby łaskawie
    _wysłali_ wydany w październiku nakaz, ale im się specjalnie nie spieszy. A
    cała sprawa "toczy" się od kwietnia...

    Życzę cierpliwości :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-12-29 15:05:42
    Od: "Bogdan" <b...@w...pl>

    > Chciałabym się dowiedzieć czy obowiązują jakieś terminy dla Sądu na
    wydanie
    > nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym?

    Moja propozycja, gdyz wiem ze sady sa w okresie przedswiatecznym bardzo
    zajete jak kazdy urzad panstwowy, bo trzeba jak najwiecej spraw przed koncem
    roku zakonczyc wiec na pisanie nakazow nie ma czasu.
    Wiec mozna podejsc do sekretariatu i z usmiechem zlozyc zyczenia noworoczne
    proszac o wydanie takiego nakazu, mnie przynajmniej dziewczyny jeszcze nigdy
    niczego nie odmowily ;-)

    Pozdrawiam panie z sadow ;-)

  • 5. Data: 2003-12-29 15:11:11
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@w...pl> napisał

> [...]
    noworoczne
    > proszac o wydanie takiego nakazu, mnie przynajmniej dziewczyny jeszcze

    Zaraz, nie bardzo rozumiem - to kto w końcu wydaje te nakazy - Sąd czy
    dziewczyny z sekretariatu? Zawsze sądziłem, że to jednak robi Sąd, a tu
    proszę...
    T.

  • 6. Data: 2003-12-29 18:09:08
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Van Tommy" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zaraz, nie bardzo rozumiem - to kto w końcu wydaje te nakazy - Sąd czy
    > dziewczyny z sekretariatu? Zawsze sądziłem, że to jednak robi Sąd, a tu

    Rozwiane złudzenia ;]

    Nabijania klauzuli wykonalności i paru innych rzeczy (np. pisania sporej
    ilości uzasadnień ;]) też nie robią sędziowie :))

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-01-02 15:15:06
    Od: Zawisza Czarny <Z...@T...de>

    To moze porozmawiasz i w mojej sprawie. Napisalem do sadu 1,5 roku temu
    i nie dostalem nawet odpowiedzi. A cala sprawa toczy sie od 1995 roku.
    Szczesliwego Nowego Roku
    ZC