    From: "F.T." <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moje propozycje
    Date: Thu, 25 Jan 2007 16:24:10 +0100

    > 1. Dlaczego istnieje limit zarobków. To ile ja zarobię to moja sprawa. A
    > niepełnosprawności nie otrzymałem na specjalne zamówienie. Panstwo moze co
    > najwyżej dopilnowac, zebym uczciwie poplacił podatki. Jesli wyjdzie z tego
    > sumie 4000 zł, to Państwo może mi co najwyżej zabrać podatek i składki, a
    > nie
    > ograniczać.

    A dlaczego ja mam na Ciebie płacić skoro możesz pracować znaczy się
    niepełnosprawność Twoja nie jest tak duża.
    Państwo powinno tylko pomagać tym niepełnosprawnym którzy sobie nie radza.
    Pechowo się stao że nie masz pełnej sprawności i Ci współczuję ale nie chcę
    aby z mojej kasy utrzymywać tych którzy sobie dają rade. Pomoć można tym
    najbardziej potrzebującym.